Thursday, August 11, 2011

kisah saya

hi semua,
sangat lama tidak mengupdate blong ini.......
saya ingin memulakan mukadimah saya dengan assalamualaikum.....huhuhu
cerita tentang saya terbaru adalah...saya sudah habis study..ini lah saya idamkan kan.....tetapi masalah ingin mencari kerja...wahhhh sungguh susah lupanya..nak cari yang betol2 sesuai dengan hati neyh......streeesssss!!!!!!.....namun alhamdulillah...akhirnya jumpa juga...exited bercampur takot..harap2nya sesuai dengan jiwa ku.....iyakan....bukan senang nak biasekan diri di tempat baru neyh..antare kuat n tidak jek.....harapannya....bertahanla....heheheheh...mcm2 impian neyh dengan 1st gaji...nak beli camera la...handfone la....kereta lah...aissshhh!!!!!!!impian melambung2...macam tak sedar diry jek....keje pun tak start lagi kan....itulah manusia neyh....mudah lupe....hahahhahahahah.......tak tahu nak merapu ape lagi.....the end..

2 comments:

  1. good luck in your future undertakings! :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, empunya Blogger.
    Jokeonsalo dengan sukacitanya menjemput kamu untuk menyertai "Kempen anti Valentine's Day" bersama jokeojeonsalo.blogspot.com

    Diharap agar kamu berkesudian untuk menyertai kempen ini. Berminat?

    Mari lihat cara-cara untuk menyertai kempen di http://jokeojeonsalo.blogspot.com/2012/02/kempen-anti-valentines-day.html

    TERIMA KASIH :)

    ReplyDelete